A kínálkozó lehetőségek kiaknázásával szinte csak a fantáziánkon fog múlni, hogy milyen módon kerítünk sort a vállalatunk által készített termékek népszerűsítésére. Ha az általunk felkeresett marketing ügynökség arra buzdít, hogy használjuk ki a közösségi médiában fellelhető lehetőségeket, akkor ezt tanácsolt megfogadni.
Ez az összetett rendszer összeköti az embereket, akiknek lehetőségük van véleményt alkotni bizonyos termékkel kapcsolatban.
Hogyha ilyen helyen kezdünk el hirdetni, akkor nekünk mint megrendelőknek közölnünk kell a marketing ügynökség szakembereivel az igényeinket. Jelöljük meg azt a célcsoportot, akikben a legnagyobb potenciált látjuk.
A marketing ügynökség szerint, ha csak a legnépszerűbb felületeket vesszük alapul, úgy, mint például a Facebook, Youtube vagy Instagram, akkor ezeknek a segítségével egy rendkívül erős marketing kampányt indíthatunk útjára. Az itt jelenlévő hírességeket nagyon sokan követik, ezért fel lehet őket kérni egy kisebb összegért cserébe, hogy használják fel az általunk forgalmazott termékeket a videóikban.