Azok, akik egy kicsit is jártasak az autózás világában, bizonyos tulajdonságok alapján azonnal tudják, milyen járműről is van szó. Ha pedig egy jármű sportautó, ráadásul japán is, akkor akár még a laikusok is azonnal tudják, hogy bizony egy Hondáról lehet szó. A dolog azért is igazán aktuális, mivel a Honda ismét Forma 1-es autó lett és nem véletlen, hogy nagy kedvencével az NSX-el debütált újra. A japán autózás elkötelezett híveinek ez a három betű szinte minden pénzt megér, de még azok is tisztelik a márka presztízsét, akik amúgy más márkajelzésű autókkal járják az utakat.
Fontos tudni, hogy az első generációs Honda NSX sportautó még 89-ben debütált a Chicago Auto Show-n, amikor még Acura néven volt jelen a piacon. Az NSX névre keresztelt új sportautó teli van technikai újításokkal és erős motorja is növeli az értékét. Helyet kért és kapott az európai sportautó piacon, a cél pedig egyértelműen a német és olasz tulajdonosok elcsábítása volt. A Honda NSX gyártása 2005-ben fejeződött be és az utolsó példány 2006-ban került a Honda múzeumba.