Mindenki tudja, hogy egy üzlet életében, legyen az bármilyen jellegű, a legfontosabb az ügyfélszerzés és illetve a meglévőek megtartása. Azonban a módszereket, különböző technikákat, ahogyan a klienseket lehet bevonzani és a bizalmukat megtartani, már sokkal kevesebben ismerik. Például, lehet hallottak már a lead fogalmáról, de a legtöbben azt hiszik, hogy amennyiben van lead, akkor lesz ügyfél is.
Holott a lead az csak értékesítési lehetőség, ami szólhat az új ügyfeleknek és a régieknek egyaránt. A lead generálás sem konkrétan azt jelenti, hogy kliensszerzés, hanem felkínáljuk az érdeklődőnek a lehetőséget, hogy felvegye a kapcsolatot az adott vállalkozással, mégpedig úgy, hogy azt minél előnyösebb ajánlatnak mutassuk be.
Vagyis a lead generálás azon technikák összességét foglalja magába, amelyekkel a felhasználókat, böngészőket a weboldalra lehet csalogatni. Ebben az a lényeg, hogy olyan dolgot ajánljunk nekik, ami érdeklik őket és ne mi kényszerítsük a vásárlásra vagy a szolgáltatás igénybevételére, hanem az érdeklődésüket felkeltve sarkalljuk arra, hogy ők vegyék fel a kapcsolatot velünk, nem pedig fordítva.
Ebben tud segítséget nyújtani a www.marketingtanacsado.hu csapata, akik a lead generálás folyamatát egy alaposan kidolgozott és sokszor kipróbált kampánnyal valósítják meg. A lead alapú kampányuknak a négy alappillére a CPC, a SEO, a tartalommarketing és a közösségi média. A CPC rövidítés olyan hirdetéseket takar, amelyeket csak akkor kell kifizetni, ha ténylegesen rákattint valaki.
A SEO segítségével a keresőmotorokból érkezhetnek a témában böngészők. A tartalommarketing a lead generálás azon területére irányul, hogy amennyiben valaki már eljutott az oldalra, akkor az ott is maradjon és ne lépjen ki néhány másodperc múlva. A közösségi média pedig az egyik leghatékonyabb eszköz, ugyanis itt lehet a leggyorsabban elérni az embereket, ráadásul valós idejű kapcsolatot lehet velük fenntartani. Ha szeretné ezeket kihasználni, akkor a Marketingtanácsadó szakértői állnak a rendelkezésére!